INN i logrotate

Sob, 18 Gru 1999, 16:23:23 CET

On Sat, 18 Dec 1999, Bartosz Waszak wrote:

> Mam lekki kłopot   z dostosowaniem  inna' do logrotate bo po wykonaniu:
> killall   -HUP innd  (i innych sygnałów też), zawsze zdycha -> mimo, że
> właściwie ctlinnd  flushlogs,  mu wysyła  sygnał  HUP, ale jednocześnie
> sam sie bawi w rotacje.

A nie było gdzieś jakiś innych śladów tego jak obcinać logi ?
Czy po za tym w garniturku skryptów inna nie było jakieś jego włąsnej
procedury obracanai logóe i czy to nie koliduje z logrotate ?

Patcha do shared libinn mam gdzieś kompletnego ale do 2.2.1 (widze że
troche sie tam pozmieniało) ale po rozstrzygnięciu co z logami o ile nie
zdążę skompletrtować tego patcha to inn i tak pójdzie juz na automaty, a
poprawka do shared libinn jest już drugorzędna zmiana nie decydującą o
poprawności działania pakietu jako takiego.