gawkizmom - NIE! ;-)

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Sob, 18 Gru 1999, 12:30:31 CET

On Sat, Dec 18, 1999 at 09:02:11AM +0000, Tomasz Kłoczko wrote:
>Moze tak jest w przypadku RH :-). U nas już wygląda to zupełnie
>inaczej i pakiet z gawkiem jest tak ca cztery razy jednak mniejszy :)
O tym nie pomyślałem. Faktycznie gawk'a mam z MDKa.

>W przypadku mawka zdaje się, że były jakieś kłopoty z automake albo
>autoconf (w jednym z nich jest patch wyłączający poszukiwanie mawka).
>Nie wiem o co tam dokładnie chodziło ale jeżeli rzeczywiście dałoby się to
>zastąpić o nie widze przeszkud żeby link /bin/awk mógł wskazywać na mawka.
Faktycznie. Pakiet buduje się bez problemów, ale przy instalacji pluje się,
że nie ma /usr/local/bin/mawk :-(. Jeżeli u Was też tak jest (nie stać mnie,
żeby mieć wszystko z PLD) to trzeba szukać błędu.

>awk ;-)
Chodziło mi raczej o sed'a innej produkcji (nie, żebym do tego miał jakieś
zastrzeżenia, ale warto obejrzeć - może będzie mniejszy i szybszy :-) ).

--
Michał 'kura' Kuratczyk <kura w pld.org.pl>
GC{S,M} d- s+:+ a18 C+++ UL++ P L+++ E---