GGI

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 27 Gru 1999, 19:51:29 CET

On Mon, Dec 27, 1999 at 07:33:49PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Dla mnie największym problemem jest to że KGI nie jest modularny i należało by
> zrobić straszliwie dużą liczbę pakietów z różnymi wersjami KGI aby to jakoś
> wyglądało.
Ale na razie zapomnijmy o KGI. Najpierw musi działać libGGI dla targetów
które już chodzą (libaa, svgalib, X111)

> IMHO najlepsze rozwiązanie to coś na podobieństwo ALSA czyli specjalizowane moduły
> do obsługi dźwięku oraz moduły pośredniczące w komunikacji z kernelem.
> Tak aby były oddzielne moduły do RAMDAC, monitora, i samej karty.
Może kiedyś tak będzie zrobione. Ale na razie można zbudować moduły do
najpopularniejszych kart (pod róznymi nazwami) i to wrzucić do jednego
pakietu. Tak jak jest z kernel-modules.

Pozdrowienia,
         Jacek