ssh, X-y i zagrożenia

Robert Richard George 'reptile' Wal reptile w reptile.eu.org
Nie, 28 Lut 1999, 12:06:13 CET

On 99.02.27 Jacek Osiecki pressed the following keys:

> Ale nic to. Myślalem ze padnę, gdy w ten sam sposob odpaliłem
> xlock-a! Zgroza - kazdy luser moze mi zablokowac X-y swoim haslem?
>
> Chyba oczywiste, ze taka sytuacja jest nie do przyjecia...
>
> Co z tym zrobić?

Odpalać iksy z xdm-a? Jednym z efektów ubocznych jest wtedy wpuszczanie
klienta na iksy za pomocą jakiegoś silniejszego mechanizmu niż kontrola
nazwy hosta (chociaż nadal można nadawać prawo odpalania przez xhost), ale
nie pamiętam w tej chwili dokładnie co było wykorzystywane.

Gad

--
------------------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Wicom>--