www.linux.pl

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Nie, 28 Lut 1999, 17:16:18 CET

[sobota, 27 luty 1999], Piotr Majka napisał(a):

> Może dojdź do tego jak doszło do założenia tego cname'a, bo to _wasi_
> developerzy poprosili o jego ustawienie.

Ok. więc dochodzę. Zauważ że nie wyslałem żadnego maila w tej sprawie do
kogokolwiek z link.pl. To Ty uczestnicząc w pld-list zabrałeś głos.
I jeśli ktokolwiek z nas to zrobił (poprosił o wydelegowanie www.linux.pl na
jako cname do www.pld.org.pl, niech, zgadnę Arek?) to uważam że
powinien się z tego wycofać...

> Moment - ktoś tu oznajmia o jakimś cname związanym z pld, no i od razu w
> mordę admina od delegacji linux.pl bo związane z pld a większość o niczym
> nie wie - proponuje większy porządek w podejmowaniu takich decyzji, a nie
> jednostkowe je załatwianie.

I tu masz rację. Temu projektowi trzeba jeszcze wiele porządku...
Nie tylko w kwestii infrastruktury sieciowej... (a to akurat jest
najmniej ważne).

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/