www.linux.pl

Piotr Majka charvel w ids.pl
Nie, 28 Lut 1999, 19:46:03 CET

On Sun, 28 Feb 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Ok. więc dochodzę. Zauważ że nie wyslałem żadnego maila w tej sprawie do
> kogokolwiek z link.pl. To Ty uczestnicząc w pld-list zabrałeś głos.

Tak - czepiłem się, bo ktoś sobie nagle oznajmia, że jak jest nie tak to
każemy im [1] i oni muszą to zrobić - nie - nie muszą, możecie co najwyżej
poprosić :)

> I jeśli ktokolwiek z nas to zrobił (poprosił o wydelegowanie www.linux.pl na
> jako cname do www.pld.org.pl, niech, zgadnę Arek?) to uważam że
> powinien się z tego wycofać...

Hmm tego zdradzać już nie będe kto i kiedy. Mam nadzieje, że sobie to
wyjaśnicie.

> I tu masz rację. Temu projektowi trzeba jeszcze wiele porządku...
> Nie tylko w kwestii infrastruktury sieciowej... (a to akurat jest
> najmniej ważne).

Oczywiście bez problemu zmienie cname - ale dziś w nocy po prostu się
wqrzyłem i tyle.. kropka :)

--
Charvel | PGP Public Key: http://dione.ids.pl/charvel | Uin: 20873695