postfix

Nie, 28 Lut 1999, 18:49:48 CET

On Sun, 28 Feb 1999, Sergiusz Pawlowicz wrote:
[..]
> pewnie, jak jest 9000 kont, procmail zuzywa 90% czasu procesora.
>
> tylko po co, skoro ktos wymyslil lepszy sposob?
>
> w ~ masz zapisywac sobie wszystkie swoje maile, to juz kiedys ustalilismy,
> tylko nie bylo odpowiedniego (czytaj w miare prostego) mta.
> a jesli juz jest - to nalezy jak najszybciej z tej mozliwosci skorzystac.

Przejście na inne modele nie jest oczywiste dla wszystkich. Trzeba to
tłumaczyc, pokazywać przykłady, a my na naszym podwórku moęmy próbować
wspomagać takie przejścia robiąc pakiety, które będą automatyzować takie
konwersje.

Już o tym wspominałem, że marzeniem moim było żeby możliwie największa
ilość MTA jakie będziemy mieli miała automatyczne procedury przejmowania
konfiguracji z illych MTA, które są w danym momencie wyinstalowywane.
Osoby próbujące robić MTA dla PLD prosiłbym o większy nacisk właśnie na
ten punkt preparowania zawarości pakietów z MTA. Jezeli będziemy mieli
pakiety z MTA pracujące wg powyższego założenia wszelkie próby przekonania
kogokolwiek do odejścia nop. od sendmaila czy procmaila jako LMDA będą
mniej ryzykowne dla kogoś kto taką próbę bedzie miał wykonać u siebie.

Może na początek spróbować opracować procedurę przejmowania konfiguracji
dla postfixa z sendmaila ? Jak już takich procedur będzie więcej to
zapewne wykluje się z tego jakiś ogólny model przejmowania wzajemnie
konfiguracji między różnymi MTA.