postfix

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Nie, 28 Lut 1999, 18:57:52 CET

On nie, lut 28, 1999 at 06:49:48 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Może na początek spróbować opracować procedurę przejmowania konfiguracji
> dla postfixa z sendmaila ? Jak już takich procedur będzie więcej to
> zapewne wykluje się z tego jakiś ogólny model przejmowania wzajemnie
> konfiguracji między różnymi MTA.

pomysl jest dobry, droga ewolucyjna zmian jest lepsza niz silowa.

ale na przyklad od dwoch miesiecy pisze speca dla qmaila, i ciagle nie mam
dobrego nań pomyslu. wydaje mi sie, ze postfix bedzie znacznie latwiejszy
w obrobce, wiec od niego chyba trzeba zaczac. tylko ze dla mnie jest to
wciaz proteza bezpieczenstwa qmaila, jakosc rozwiazania
z /var/spool/mail/* jest mocno watpliwa, a nam chodzi o bezpieczna
dystrybucję (przynajmniej tak czytam na www.pld.org.pl ;-)

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)