PLD stable -- PILNE !

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Pon, 1 Lut 1999, 16:47:59 CET

On Mon, 1 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie jest nonsensowne. Długo jeszcze duża ilość hostów będzie pracować na
> 2.0.x. Do stabilności 2.2.x i glibc jeszcze też jest daleko.

Kwestia 2 miesiecy ... Wiemy o tym dobrze wszyscy ...

Zgadza sie, jeszcze dlugo bedzie pracowac wiele hostow na jajkach 2.0.x i
glibc oraz nawet na libc5... Pytanie tylko co bedziemy mogli zaoferowac
uzytkownikom RedHatow czy debianow ? Dopracowane szczegoly ? RH i debian
maja IMHO wystarczajaco dopracowane swoje dystrybucje (dla potrzeb szarego
uzytkownika) i napewno tym nie zachecimy nikogo ... Po co ktos ma brac
jakies nieznane pakiety/dystrybucje skoro jego 'dystrybutor' zapewnia mu
to samo ? Staniemy sie kolejna redhato-podobna zbieranina pakietow, a
projekt upadnie w przeciagu roku -- nikt nie bedzie chcial uywac PLD skoro
w rozumieniu szarego czlowieka bedzie to samo co u innych... a nawet
jezeli bedzie cos innego np GNOME z oprawka (w RH tez wrzuca go w
nastepnej edycji) to najwyzej sobie to scignie, zainstaluje i jeszcze
cztery litery obrobi na p.c.o.l ze jakies konflikty ma ze swoim softem ...

> dni inn, a potem zająć się narzędziami z okoliczy, zapewne Marcin Danecki
> i osoby które się tu zgłaszały dopracują sprawy z SSL. Wokół apache kręci
> się Konrad. Brak jakoś w tej chwili ruchów wokół KDE. Brak jest chyba
> nadal silniejszych ruchów wokół instalatora (?).

Ostatnio IMHO nikt nie kreci sie wokol niczego a my dreptamy w miejscu
(moze to kwestja sesji, czy konca semestru ...)

> wszystko nabierze odpowiednią formę i faktórę. Jak za szybko pomalujesz
> całość farbą odblaskową, a w sirodku będzie jeszcze wszystko puste, to jak
> zacznie to pracować to prędzej czy później pojawią się peknięcia.

Ja nie musze malowac farba odblaskowa niczego, owszem zpewne w tej chwili
po instalacji calosci nalezalo by chwilke chmod'em i vi-ajem popracowac
ale system przykladowy amator otrzyma stabilny, bezpieczny i solidny ...

> Poprostu .. Wojtek nie przejmuj się obecnym stable. Rób wyłącznie dla
> devel. To samo do reszty.

Ja sie nie przejmuje -- ja sie boje ze caly projekt i praca wielu osob
upadnie jezeli nie podejmiemy krokow 'koncowo-stabilizacyjnych' odnosnie
PLD ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin