PLD stable -- PILNE !

Bartek Rozkrut madey w viii-lo.krakow.pl
Wto, 2 Lut 1999, 10:53:34 CET

On Mon, Feb 01, 1999 at 04:54:29PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Na maszynkach typu stacja robocza szczególnie włąsna) niektóre rzeczy mogą
> ujśc uwadze. Na maszynkach produkcyjnych nijak nie przejdą pewne numery.
> Najdłużej pracujące 2.1.x jakie znam to paręnaście dni (często przerwą
> jest poprostu pad, a nie wymiana na kolejną wersję kernela). W przypadku
> 2.0.x na ponad dziesięć komputerów nie mam ani jednej maszynki, która
> miałaby uptime mniejszy niż półtorej miesiąca, a większość ma ponad pół
> roku.
No niewiem...
Zachęcony sukcesem kernela 2.1.xxx na elf.univ.waw.pl zainstalowałem
rozwojowego kernela na szkolnym serwie w którym liczy się _GŁÓWNIE_ stabilność
I żadnych problemów ! Używałem go ponad 3 miesiące i naprawdę było OK - poza
kilkunastoma strange komunikatami na konsoli.. ale nie wpływało to na pracę
systemu który jest piekielnie obciążony(xdm, nfs, shell, www... w sumie
wszystko) i to na procku Cyrix(oj nielubię tej marki)...
Jedynie zniechęciła mnie ilość patchy/modułów typu secure-linux...
2.2.x jest mimo wszystko w moim uznaniu stabilne...

A co do półrocznego uptime - to niezdrowo... ;)

--
e-mail   : madey w dione.ids.pl , madey w viii-lo.krakow.pl