PLD stable -- PILNE !

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Pon, 1 Lut 1999, 17:05:18 CET

On Mon, 1 Feb 1999, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Zeby PLD bylo aktualne w momencie wypuszczenia, powinno by obecnie "do
> przodu". Natomias, przynajmniej tak mi sie wydaje, roznica pomiedzy devel
> i stable to tylko kernel, glibc i ipv6 (pomijam kwestie SbO bo to i tak
							  ^^^^ ...
Grzesiek ... to co jest na develu nie jest SbO jest logiczne i poskladane
w sensowna calosc -- od filesystemu poczawszy, przez setup, plomby w
kernelu na odpowiednich modach+wlascicielach na danych binarkach i
katalogach skonczywszy - NIE_PRZESZKADZA w komfortowej pracu uzytkownikom
w ich przestrzeni -- podejscie przez nazywanie tej polityki SbO jest
niczym innym niz IMHO strachem przed zmianami i starymi, zlymi
przyzwyczjeniami ... To jest rok czasu intensywnej pracy, testow, radzenia
sie innych, podpatrywania rozawiaza z innych Unixow, z innych dystrybucji
Linuxa itp ...

> Mysle ze szkoda tracic czas na synchronizowanie devela i stabla. Nich w
> develu bedzie to co ma zwiazek z ipv6 i innymi nowosciami, a reszte
> pakietow robmy spokojnie w stablu. Pewnego dnia sie to tylko przekompiluje
> i bedzie ok. Ewentualne problemy z taka kompilacja mysle ze najlepiej
> bedzie zostawic "zawodowcom", czyli na przyklad Wojtkowi ;-).

To nie jest tak 'wista hej' jak by sie moglo wydawac czyli rpm -Uvh
glibc-2.1.x*; rpm --rebuild *.src.rpm > ftp.pld.org/pub/stable/RPMS ...

Kazdy kto przechodzil na devela moze powiedziec ile wlosow sobie z glowy
powyrywal przy tej okazji, ile jobow poszlo w myslach/na_jawie pod moim
czy innych develowcow adresem ile razy awaryjne bootkietki szly w ruch....

> IMHO szkoda tracic wiecej energii na PAM'a. To slepy zauek.
> Na dodatek jakakolwiek wspolpraca z Morganem czy Gaftonem na temat
> PAM/PWDB jest z gory skazana na niepowodzenie. (wiem bo przerabialem to).

To dlatego IMHO trzeba na wlasne potrzeby przerabiac ...

> Jesli ktos ma ochote powyzywac sie na systemie autentykacji czy
> autoryzacji, to polecam PNIAM. Niedlugo powinny byc gotowe login,passwd i
> su dla pniama. Tak tylko dla informacji powiem ze 'szefem' pniama jest
> Andrey Savochkin, ten od SimplePAMApps. Gdyby cenzor mial lepsze pingi
> do Rosji to "primary repository" pniama mogl sie znalezc w pldowskim
> CVS'ie.

Jakies 'wprowdenie' poprosze w postaci osobnego postu -- ale takie
podstawoww -- innymi slowy 'jak wol krowie w rowie' wyjasnic poprosze z
czym tego PNIAMA sie je ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin