PLD stable -- PILNE !

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 1 Lut 1999, 17:38:11 CET

On Mon, 1 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> [..]
> Grzesiek. Spójrz na to co napisałem powyżej. Dla Ciebie praktyczniej
> będzie robić to na stable, bo używasz stable. Dla mnie także/. Dla Wojtka
> łatwiej bedzie to robić na devel. Różnic za dużych tak czy inaczej nie
> bedzie w na poziomie opisu źródłowego o ile tylko będziemy trzmać się
> wspólnego opisu na poziomie speców.

 Jasne. Mniej wiecej o to mi chodzilo, choc moze wyrazilem sie nie tak.

> No nie (?). Sam to jakieś pół roku temu stwierdziłem na polu pakietowania
> (to tak na marginesie).

Ja rowniez, wyslalem goscia chyba 4 albo 5 patchow z roznymi IMHO
przydatnymi sprawami, miedzy innymi _autoryzacja_ z radiusa dla pwdb
i autentykacja z radiusa przez pam_pwdb.
I o ile z Morganem mozna bylo troche porozmawiac, tak listy do Gaftona
szly chyba do /dev/null.

> Tak czy inaczej zanim nie zrobi ktoś używalnych pakietów pod PNIAM to PAM
> bedzie musiał być standardem autentykacji w PLD (de facto). Jak pakiet się
> pojawi, to dzięki CVS przejście bęwdzie łatwe i gładkie (te same pakiety
> moga mieć w CVS wersje pod PAM i PNIAM, a przejście generalne można
> zrobić w dowolnym momencie o ile będą alternatywne zestawy narzędzi).

Jasne, powolutku ;-)

> kloczek
> --
Grzegorz Stanislawski