kernel 2.2.x i domena pld.org.pl

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 2 Lut 1999, 21:14:10 CET

On Fri, 29 Jan 1999, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Ostatnio słyszałem, że ze Szczecina jest bezpośrednie łącze do Gdańska o
> prędkości 34 Mb/s ... Tyle, że to w sieci TP SA ... :(
Jest nowe łącze, ale na pewno nie 34 mbps!
a ty nie płacz, sam mówiłeś że niedługo będziecie podłączeni do POL34

Pozdrowienia,
  Marek

--
   __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
  /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project