spraw kilka ;>

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 3 Lut 1999, 12:41:18 CET

On Wed, 3 Feb 1999, [iso-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> opcjami/drobiazgami dla pppd, a w /etc/ppp/peers/<nazwa_providera> odpowiedni
> chatscript (przykłady dołączone). By się połączyć z danym providerem robimy:
> pon <nazwa_providera> i wio :> Proste i przydatne.
>
> 	Jest jeszcze sprawa ppp-scripts. Zmodyfikowałem je tak, że działają
> z pon'em (zresztą owe skrypty były robione na bazie pon'a).

Powiem tak na ftp.ps.pl/pub/Linux/PLD leza nowe rc-scrypty i na nich
prosze robic wszelkie poprawki, ppp-scripts tez sa tam ... ;)

> rpma (noarch), a w cronach, ppp i innych badziewiach dać Requires: run-parts.
> Wojtek, zrobisz to czy ja muszę ?

Nie, Arek nie przesadzajmy ... hc-cron jest pakietem bazowym i niech
run-parts w nim zostanie ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148