kolejny tmp race w cvs ?

Czw, 4 Lut 1999, 08:00:43 CET

Może juz jestem zmęczony (po nocy siedzienia chyba to możliwe :) ale mam
niejasne wrażenie, że cvs jest kolejny tmp race. Siadam już kolejny raz do
próby znalezienia przyczyny nie wysyłania z wnętrza repozytorium listów z
loginfo i tak sobie właśnie przeglądam strace z uruchomienia cvs:

$ grep open out
[..]
open("/tmp/cvs13151aaa", O_RDWR|O_CREAT|O_TRUNC, 0666) = 6
[..]
open("CVS/Entries.Log", O_WRONLY|O_APPEND|O_CREAT, 0666) = 6
open("CVS/Entries.Backup", O_RDWR|O_CREAT|O_TRUNC, 0666) = 6

Tym drugim to się jeszcze można oprzeć bo są robione w katalogu
bierzącym, ale ten w /tmp .. no wygląda mi podejrzanie.