nowe

Czw, 4 Lut 1999, 14:12:07 CET

On Thu, 4 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

>                                             ^^^^^^^^ [1]
> 			Stop, stop, stop ...
>
> 1. Wojtek dal egcs-cpp zeby bylo wiadomo z jakiego
>    pakietu/kompilatora ten towar pochodzi... taka mysl mu przyswiecala i
>    za to chca go teraz ukrzyzowac ...

$ rpm -q cpp* --qf "%{SOURCE}"
O co chodzi ?

> 2. Wojtek nie robi pakietow dla przyszlych uzytkownikow rawhida czy innych
>    dystrybucji, Wojtek robi pakiety dla PLD jako osobnej nizaleznej i
>    niekompatybilnej z zadna inna -> _dystrybucji_

Wojtka prosiłbym niemniej o odrobinę wyobrazni i małą symulację z której
niewątpliwie wyniknie, ze powyższe będzie wprowadzać _tylko_ zamiaszanie.

> 3. Wojtek stara sie jak moze aby to nasze PLD mialo rece i nogi i aby po
>    polsku gdalo i aby bylo bajeranckie, szybkie, mile, bezpieczne itp...
>    Czasami sie pospieszy z pakietami i pusci 'konotka' ale poprawia
>    natychmiast po otrzymaniu sugnalu od ludzi...

No ni jak zmiana cpp -> egcs-cpp żadnej ręki ani nogi tu nie dodaje :>
Pozostawienie także cpp knotem nie jest.

> 4. Wojtek przede wszystkim slucha rad i wnioskow ludzi prcujacych nad PLD.

No mam nadzieję :>

> 5. Wojtek nie zgadza sie na przygotowywanie PLD pod przyszle
>    rawhide'y itp -- nie jestesmy zapleczem dla nich ! Jezeli ktos chce
>    uzywac w pryszlosci rawhide czy innych prosze sie zapisac na
>    adekwatne listy dyskusyjne ... Jezeli ktos 'mysli intensywnie' nad
>    przyszla 'irracjonalna' fuzja -> PLD+RedHat jest w bledzie -- od razu
>    wam mowie nie pojda na to gdyz to jest rekin i z takimi burakami jak
>    my nie beda nawet gadali -- co najwyzej wezma tlumaczenia specow i na
>    tym sie skonczy !!

Za duże odejście od tego co jest w tym wypadku często (częściej niż PLD)
obecne u używających Linuxa tez nie jest na zdrowie. Dla mnie jest pewne,
że nie muszimy być orginalni, a naśladownictwo nie jest to rzecz hańbiąca.
Jak pokażesz, że przejście cpp -> egcs-cpp usuwa jakiegoś knota to co
innego .. złoże widelce i noże.

> [1] Wojtek zna podstwowe prawa Termodynamiki i w mysl teorematu
>     Nernsta-Planck'a mrozi PLD-devel po raz drugi drugi do 0 K by
>     by cofnac postep 'chaosu' ...

Wypada mi w takim razie uznać, że w momencie kiedy Wojtek pomyślał o
zmianie nie dokońca zdawał sobie spraw z tego po co to robi :P

kloczek
PS. Siet .. Wojtek (kumpel z którym siedzę w pokoju) oszalał na punkcie
Blodie a konkretnie "Ave Maria" ja już nie mogę .. czhyba z
trzydziesty raz to już leci i to na pełen regulator :)