nowe

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 4 Lut 1999, 14:42:04 CET

On Thu, 4 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> $ rpm -q cpp* --qf "%{SOURCE}"
> O co chodzi ?

A o to chodzi ze jak ktos bedzie sobie chcial z rpma doinstalowac tez
inny kmpilator to potem beda problemy przu uzywaniu cpp z innym gcc ...

> Wojtka prosiłbym niemniej o odrobinę wyobrazni i małą symulację z której
> niewątpliwie wyniknie, ze powyższe będzie wprowadzać _tylko_ zamiaszanie.

Zamiesznie wsrod szukajacych 'mocnych' wrazen uzytkownikow przyszlych
RH-tow .. bo dla przyszlych uztkownikow PLD ja nie widze klopotow...
Niech kazdy pilnuje swojej zagrody ...

> Za duże odejście od tego co jest w tym wypadku często (częściej niż PLD)
> obecne u używających Linuxa tez nie jest na zdrowie. Dla mnie jest pewne,
> że nie muszimy być orginalni, a naśladownictwo nie jest to rzecz hańbiąca.
> Jak pokażesz, że przejście cpp -> egcs-cpp usuwa jakiegoś knota to co
> innego .. złoże widelce i noże.

Obawy moga miec tylko uztkownicy RH-tow ktorzy podbieraja sobie pakiety
jak 'misio midek z ula' i obawiaja sie ze po zainstalowaniu jakiegos
extrasa system im wyleci w powietrze ... Powiedzialem juz ze ja chce robic
PLD a nie futrowac inne dystrybucje wypruwajac sobie zyly przy okazji...
Nie powiedzialem zeby sie odcinac na amen od pozostalych wrecz przeciwnie
podpatrywac rozwiazania z 'kazdej innej' dystrybucji i starac sie w
najlepszy sposob zaaplikowac to u nas, ale robimy PLD ...

> kloczek
> PS. Siet .. Wojtek (kumpel z którym siedzę w pokoju) oszalał na punkcie
> Blodie a konkretnie "Ave Maria" ja już nie mogę .. czhyba z
> trzydziesty raz to już leci i to na pełen regulator :)

Rozwal mu radio na glowie -- powinno pomoc .. ;)

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin