nowe

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 4 Lut 1999, 15:21:15 CET

On Thu, 4 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Widzę Wojtek, że nie wiesz, że cpp może w zasadzie być tylko jedno. I tak
> binarka tego programu nie jes przez inne programy (gcc czy libXt) szukana
> $PATH tylko szukane jest /lib/cpp.

Wiesz ... To ja proponuje zatem maly experyment dla ciebie aby moze
'namacalnie' wyjsnic o co mi chodzi ...
Wez z laski swojej z gcc-2.7.x cpp i zaladuj go w osobny pakiet ...
na stepnie majac cpp z gcc-2.7.x przekompiluj swoje glib-2.0.7-x i
util-linuxa (przy pomocy egcsa owkorsz ) .. zainstaluj wszystkie
nowo-powstale pakiety z mountem na czele, nastepnie przebootuj maszyne
Jak wzystko bedzie ok .. to wtedy damy cpp zamiast egcs-cpp .

> Wojtek .. nie bąć samolubem :)
> Daj i innym łatwo skosztować miodu :)

ftp.ps.pl/pub/PLD/boot/INSTALL -> tam jest wszystko opisane jak nalezy
instalowac PLD-devel niebawem bedzie instalator wiec sprawa sie znacznie
uprosci ..

> Wróćmy na ziemię i spójrzmy na tego żuka z cpp na panceżu. Wygląda, że
> jeżeli nie przefarbowywać go to hasać będzie mógł po obu polach bez
> wyraźnej różnicy dla obu ogrodników. Dobry żuk może być przydatny i tu i
> tam :)

Przeprowadz test opisany wyzej...

> A w tle po raz kolejny "Ave Maria" .. zaczyna mi się to już podobać 8)

No to przetnij kabel poki jeszcze nie "Ave Maria" nie zawladnela do konca
umyslem osob przebywajacych w tym pomieszczeniu ... ;)

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin