nowe

Czw, 4 Lut 1999, 15:02:49 CET

On Thu, 4 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> A o to chodzi ze jak ktos bedzie sobie chcial z rpma doinstalowac tez
> inny kmpilator to potem beda problemy przu uzywaniu cpp z innym gcc ...

Widzę Wojtek, że nie wiesz, że cpp może w zasadzie być tylko jedno. I tak
binarka tego programu nie jes przez inne programy (gcc czy libXt) szukana
$PATH tylko szukane jest /lib/cpp.

> Zamiesznie wsrod szukajacych 'mocnych' wrazen uzytkownikow przyszlych
> RH-tow .. bo dla przyszlych uztkownikow PLD ja nie widze klopotow...
> Niech kazdy pilnuje swojej zagrody ...

Wojtek .. nie bąć samolubem :)
Daj i innym łatwo skosztować miodu :)

> Obawy moga miec tylko uztkownicy RH-tow ktorzy podbieraja sobie pakiety
> jak 'misio midek z ula' i obawiaja sie ze po zainstalowaniu jakiegos
> extrasa system im wyleci w powietrze ... Powiedzialem juz ze ja chce robic
> PLD a nie futrowac inne dystrybucje wypruwajac sobie zyly przy okazji...
> Nie powiedzialem zeby sie odcinac na amen od pozostalych wrecz przeciwnie
> podpatrywac rozwiazania z 'kazdej innej' dystrybucji i starac sie w
> najlepszy sposob zaaplikowac to u nas, ale robimy PLD ...

Wróćmy na ziemię i spójrzmy na tego żuka z cpp na panceżu. Wygląda, że
jeżeli nie przefarbowywać go to hasać będzie mógł po obu polach bez
wyraźnej różnicy dla obu ogrodników. Dobry żuk może być przydatny i tu i
tam :)

> Rozwal mu radio na glowie -- powinno pomoc .. ;)

A w tle po raz kolejny "Ave Maria" .. zaczyna mi się to już podobać 8)