Mała propozycja dot. utmp

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Czw, 4 Lut 1999, 00:34:00 CET

Tomasz Kłoczko wrote:

> Gdyby sprawa rozbijała się wyłacznie o wpis w utmp to nie byłoby sprawy
> ale jest jeszcze sprawaa zmiany włąściciela /dev/pty*, a do tego grupa
> utmp nie wystarczy i pozostaje jedynie suid root.

Tak, wiem, ale Wojtka nie przekonasz (no i częściowo słusznie) aby wstawił na
kvt albo xterm'a suid'a na root'a ... To jest taki mały kompromis ... Nie wymaga
prawie żadnej pracy (wystarczy dodać grupę, zmienić permisje oraz grupę dla tych
kilku aplikacji) i po problemie ... Szkoda aby w PLD user otwierający okienko
terminala pod X'ami nie był widoczny w spisie zalogowanych userów ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl