Mała propozycja dot. utmp

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 10 Lut 1999, 14:10:19 CET

On Wed, 3 Feb 1999, Tomasz Kłoczko wrote:

> Gdyby sprawa rozbijała się wyłacznie o wpis w utmp to nie byłoby sprawy
> ale jest jeszcze sprawaa zmiany włąściciela /dev/pty*, a do tego grupa
> utmp nie wystarczy i pozostaje jedynie suid root.
Albo pewne patche made by lcamtuf na kernela...

M.

PS. Jak wreszcie bede miec stosowne lacze do sieci w tej Warszawie
zajme sie bezsuidowym *term'em, screenem itp.

--
-| == Marcin Bohosiewicz              marcus w venus.wis.pk.edu.pl == |-
-| == +48 501 427596, +48 601 485097  marcus w krakow.linux.org.pl == |-