utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 19:23:41 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> wskazuje na to, że to wyodrębnienie jest zrobione tylko dlatego, że
> _Wojtkowi_ nie podobają się pliki suid/sgid.
>
> WOJTEK włącz myślenie !!!!

O.K gdzie znajde libFridge czy jakos tak ?
Pytam powaznie ...

Dalej nie czepiaj sie mnie o wyodrebnienie 2 maloistotnych binarek
suidowych bo:

1. Jezeli maszyna ma isc do uzytku domowego to niekonieczne sa te dwie
   binarki,
2. Sam szanowny kolega kazal wyluskac sperla (pakiet perl) i suexec
   (pakiet apache )
3. Rozbiliscie kolego takie KDE na tysiace podpakietow, a czepiacie sie
   mnie ze wyluskalem 2 binarki z konfigiem PAM-owskim ...

> Zajmujesz się ostanio (za częśto) PIERDUŁĄMI.
                                    ^^^^^^^^^^  dokladnie ...
Mdli mnie juz od tego gtk/glib aaa-lib libungif, corba, Zorba, Orbit,
eMusic Gtk-perl, Gtk-srel i innych ale robie dalej ..

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin