utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Pią, 5 Lut 1999, 19:49:44 CET

On Fri, 5 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> ... Cytuje zlota mysl szanownego kolegi :
> "Dziury trzeba latac a nie ukrywac ..." Jezeli jest dziurka w suidperlu
> to muszimy ja usunac a nie w odzielny pakietladowac ... ;)

Może ją załatasz ? Pomóż ludziom od perla którzy z tym nie mogą sobie dać
rady sami.
Powodemtego, że suidperl nie jest aktywnie łatany jest to, ze ma on o
wiele mniejsze pole zastosowań niż chch/chfn, a sam perl w tym, wypadku
swoim skomplikowaniem nie dorasta do chfn/chsh. Brak suidperla mało kto
zauważy. Przy braku chsh/chfn buzyć się będą admini i uzytkownicy. Po
części jest to powodem tego, że programy te są o wiele lepiej dopracowane
w stosunku do wymagań jakie im się stawia.

> A jak znajda to co ? ;)

A jak będzie wojna to co ? Mowa o analizie ryzyka.