utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 19:28:27 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> tym wypadku sperl jest niemalże pewne, że dziury posiada i oddzielenie

... Cytuje zlota mysl szanownego kolegi :
"Dziury trzeba latac a nie ukrywac ..." Jezeli jest dziurka w suidperlu
to muszimy ja usunac a nie w odzielny pakietladowac ... ;)

> wynika własnie z analizy ryzyka tego. W przypadku chfn/chsh takiego
> podejrzenia nawet śladu nie widać.

A jak znajda to co ? ;)
No dobra, dobra cos tak sie przyczepil tych 2 binarek ?
Upgradnales sobie util-linuxa i sie wkurzyles ze nie zadzialalo od razu
'chfn' ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin