utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Pią, 5 Lut 1999, 21:41:36 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> zainstalowania reszty util-linux), a przecież takowe włąśnie chciałeś
> właśnie zminimalizować nadając temu min nazwę utili-linux-suid. CZYŻ NIE
> TAK ? Wiec prosiłbym nie mydl mi tu oczu :>

Bledy sa wszedzie ... nie ma pakietow bez bledow .... wiedza o tym
wszyscy ... Argumenty ? Jakie ze raczej nie ma mozliwosci przez
'mounta' (attr 755 -> dawniej 711 ..) czy przez 'ul' (attr 755 dawniej
711) dostac grubego hasha (~# ) -- czyli rootshella ... w przeciwienstwie
do 4711 ...

BTW Widziales juz Eterma w akcji ? I potem sie dziwic ze tacy od xterma
jak sie naogladaja takich zeczy u 'konkurencji' tak sa zafascynowani ze
zapominaja o bozym swiecie i dziurki robia w swoich programikach ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin