utili-linux-suid proctest przeciwko paranoikom

Pią, 5 Lut 1999, 22:04:22 CET

On Fri, 5 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Bledy sa wszedzie ... nie ma pakietow bez bledow .... wiedza o tym
> wszyscy ... Argumenty ?

Wojtek ja Ci w takim razie proponuję zrób "rpm -qa | xargs rpm -e
--nodeps".

> Jakie ze raczej nie ma mozliwosci przez 'mounta' (attr 755 -> dawniej
> 711 ..) czy przez 'ul' (attr 755 dawniej 711) dostac grubego hasha (~#
> ) -- czyli rootshella ... w przeciwienstwie do 4711 ...

Przypomnę dalej, że nikt nie podał przykładu wykorzystania obecności
atrybutu read na krytycznych dla funkcjonowania systemu binarkach i że
jest powyższe jest SbO w czystej formie.

Co do mounta to w odbieraniu parametrów zastosowano schemat prześwietlany
przez wszystkich z popt więc dzira tutaj będzie powodować, że będzie ona w
chfn, chsh i setce innych programów czyli tak jakby system wogóle nawet
nie by sitem.