ppp - b00rdel

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pią, 5 Lut 1999, 23:27:07 CET

W tej chwili z ppp widze niezly burdel - dokladnie chodzi mi nie o samo
pppd ale o jego 'wspomaganie'.

Jest pakiet ppp-scripts ktory do dzialania potzrbeuje pppd, chat i
dutimer.
Jest spreparowany przez Grześka /etc/sysconfig/network-scripts/*ppp*
Są pon i poff.
Może zrobić by z tego porządek?
pon i poff -> wywalić lub zmienić nazwy na ppp-on/off (taka jest przyjęta
zasada z której wyłamał się tylko debian) i niech uruchamiają ifup ppp0,
odpoweinie skrypty/configi lądują w /etc/sysconfig/... a dutimer 'wrzuca'
się do /etc/ppp/ip-up.dutimer (którego obecność BĘDZIE sprawdzać
ip-up/down). Nie wiem jak ma się sprawa z monopoly....
aha, czy skrypty Grześka umożliwiają skonfigurowanie połączeń z kilkoma
providerami (ja mam w tej chwili 11 plików w /etc/ppp/chat-*)?

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project