net-tools i ipv6

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 6 Lut 1999, 10:08:47 CET

On Fri, 5 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Owszem szary użytkownik nicvzego nie będzie wiedział ale osoba szykująca
> system bedzie coś o tym chciała wiedzieć.
>
> Kolejna sprawa. Szykuję się mirror PLD w USA więc kerb stuff będzie musiał
> ulec dalszej separacji jeżeli ma do tego dojść.

Sorry .. stuff brany z sunsite.icm.edu.pl -- redhat-contrib ...

> Jakie ? Nie ma ipv6 ? nie ma kerb5 ?

Tak w RH nie ma i dlugo nie bedzie ipv6 i kerberosa i socksa i SSL,
W PLD jest juz i bedzie dalej ..

Najmocniej Cie przepraszam ale mam w tej chwili kupe rzeczy do roboty
Prowadzenie 'debat naukowych' o wyzszosci 754 nad 700 na skryptach
startowych, czy 775 na /etc/news vs 750 nie pomoga mi w dopracowywaniu
stuffu wrecz przeciwnie ..

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148