changelog

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 6 Lut 1999, 00:56:10 CET

ręcznie pisany :)

eggdrop-1.3.19	dodane polskie opisy w specu, kompresowanie manów,
		poprawiona estetyka speca (był to spec chyba
		bezpośrendnio z contriba), podbita rewizja
rdade		dodane group(pl)
ComputerModernPS pakiet nadaje się do /dev/piach
dialog		dodane group(pl), kompresowanie manów
gzip		dodane group(pl), kompresowanie manów
joe		dodane group(pl), kompresowanie manów
kernel		kosmetyczne poprawki, group(pl)
logrotate	group(pl)

zmiana buildroot w pakietach:
eggdrop, freeciv, mpg123, rc-scripts, setup, rdate, bitchx, grep,
gzip,joe, kernel, linux-logo, logrotate

sorry więcej nie dałem rady, jest 0:55 i oczka mi się kleją...

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Słonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project