changelog

Sob, 6 Lut 1999, 08:04:01 CET

On Sat, 6 Feb 1999, Marek Obuchowicz wrote:
[..]
> ComputerModernPS pakiet nadaje się do /dev/piach

Czytaj logi CVSa:
1999-02-02  wiget  <wiget w wun>

        * ComputerModernPS.spec: - added -q to %setup
        - moved %changelog to end of spec
        - some cosmetic changes

1999-01-31  kloczek  <kloczek w wun>

        * ComputerModernPS.spec:
        - TODO.
          ^^^^^
A patrząc na wpis wigeta nie można mieć bynajmniej nadziei na to, że forma
speca zmieniła sie w wydatny sposób doprowadzając go do postaci końcowej
(czyż nie ? %$@!).

[..]
> zmiana buildroot w pakietach:
> eggdrop, freeciv, mpg123, rc-scripts, setup, rdate, bitchx, grep,
> gzip,joe, kernel, linux-logo, logrotate

Widzę, ze choroba zaczyna zataczać co raz szersze kręgi. Objawy podobne do
Wojtkowych. Zamiast zająć się rzeczami istotnymi zajmujesz się PIERDUŁĄMI.
A róbcie co chcecie .. _ostatni_ raz zwaracam na to uwagę. Potem będę już
tylko ignorował (powyższe zmiany także .. widać inaczej już nie można).

To co mnie zaciekawia w ostatnich zmianach w stylu powyższej, to to że
bezzensowność zmiany jest zazwyczaj odwrotnie proporcjonalna do długości
komentaża w logu CVS i długości samego komentaża, a na zmiany komentowane
jako "modified files" czy "Tornado chances" należy uważać _najbardziej_
gdyż zmieniający tak boi się opisać swojego knota, że dodaje do niego
równie bezzsensowny komentaż (krócej to już tylko "changed" dowolny wyraz
ze słownika) i tak samo nie niesie w sobie żadnej informacji o istocie
zmiany, i żeby takową zmianę ocenić trzeba poprostu zajrzeć do jej
wnętrza.

> sorry więcej nie dałem rady, jest 0:55 i oczka mi się kleją...

No właśnie. Wyśpij się .. potem jeszcze raz wyśpij, a następnie przejrzyj
jeszcze raz to co zrobiłeś i napisałeś, a następnie oceń czemu to służyć
miało (zapewne poprawiało jakiś bardzo ważny błąd lub rozszerzało w sposób
znaczny funkcjonalność pakietów). Zaczynacie Panowie gonić w piętkę.
Zastanawiam się czy rozwiązaniem dla Was (dla Ciebie i Wojtka) nie byłoby
z crona odpinanie zapisu w CVS tylko w trzy, czterodzinnym okienku
czasowym w godzinach południowych (wtedy kiedy potencjalnie nie jesteście
zmęczenie). Może wtedy mniej bezsensów ujrzałoby światło dzienne.

Nieco rozgoryczony tym, co się ostatnio wyprawia ..