poprawione 'w' z procps

Jarek Druzd raven w lo14.szczecin.pl
Sob, 6 Lut 1999, 11:37:47 CET

Hej,

co do zlego pokazywania idlea i aktywnego procesu przez polecenie w to
oblookalem wczoraj zrodla procps-a, poprawilem co trzeba i wsio dziala,
podsylam diffa. Wojtek dodaj to do pakietu dopisz mnie do changeloga jak
mozesz bo ja w tej chwili nie mam jak rebuildnac pakietu... siedze na
maszynie z FreeBSD z kulawym laczem na ktorym praca przez ssh jest
niemozliwa.

Jarek Druzd (raven w irc.pl) [http://www.satan.eu.org/~raven] ICQ 7872158
"I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed" K.Cobain