Metodology

Sob, 6 Lut 1999, 20:58:29 CET

On Sat, 6 Feb 1999, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Bo z buildroot na początku masz wszystkie katalogi w jednym miejscu (a jesli
> masz sporo śmiecia w /tmp to łatwiej jest znaleźć .

Ja rozumiem, że wykonanie "ls -d /tmp/*-root" różni się w sposób wydatny
od "ls -d /tmp/buildroot-*" ? Naprawdę chcesz, żeby Wojtejk narzekał, że
przed kolejnym "zamrożeniem" ma kupę roboty bo będzie musiał te 300 parę
pakietów znowu przekompilowaywać ? Jakoś nie dociera to, że w sporej
ilości speców dostępnych w różnych miejscach jest jednak
/tmp/%{name}-%{version}-root i że minimalizujke to w związku z tym ilość
(wogóle modyfikacji ?

Arek czyżbyś był kolejną osobą chcącą bez protestu empirycznie potwierdzić
zdanie na końcu tego listu ?