Metodology

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pon, 8 Lut 1999, 13:04:50 CET

[sobota, 06 luty 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Ja rozumiem, że wykonanie "ls -d /tmp/*-root" różni się w sposób wydatny
> od "ls -d /tmp/buildroot-*" ?
ja zazwyczaj nie lsuję tylko spod midnighta oglądam
> Naprawdę chcesz, żeby Wojtejk narzekał, że
> przed kolejnym "zamrożeniem" ma kupę roboty bo będzie musiał te 300 parę
> pakietów znowu przekompilowaywać ? Jakoś nie dociera to, że w sporej
> ilości speców dostępnych w różnych miejscach jest jednak
> /tmp/%{name}-%{version}-root i że minimalizujke to w związku z tym ilość
> (wogóle modyfikacji ?
nie mówię przecież, że należy pozmieniać we wszystkich istniejących. Po prostu
IMHO tak robiło by się dla nowych/aktualizowanych speców

> Arek czyżbyś był kolejną osobą chcącą bez protestu empirycznie potwierdzić
> zdanie na końcu tego listu ?
skoro sobie stwarzają to i je mają (juz po stworzeniu) ;-)

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +