Metodology

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Wto, 9 Lut 1999, 12:02:09 CET

[poniedziałek, 08 luty 1999], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Jeżli jest to niestotne, to rozumiem, że wycofujesz się z pomysłu (?).
Tak - i to jak najszybciej.

tutaj trochę pomieszałem i nikt chyba nie wie o co chodzi z %{date}, a chodzi
o to, że jak męcze dany pakiet to po drugim rpm -ba ginie mi zawartość
buildroot'a poprzedniego rpm -ba z powodu rm -rf $RPM_BUILD_ROOT

> Czy mam rozumieć, że odczytanie daty z utworzenia katalogu sprawia także i
> tutaj jakieś kłopoty (?) :)
nie

> Proponuję żebyś naprawdę choć raz przeczytał man do ls, bo to już druga
> próba obejścia skutków nie przeczytania tego dokumentu.
czytałem ale jak widzę Ty nie rozumiesz o co chodzi

Tyle. Już nic więcej nie będe pisał na ten temat.

--
  +- Arkadiusz Miśkiewicz -- Cron w irc.pl on @#plug -- misiek w pld.za.net -+
  + http://www.misiek.eu.org --- Poland --- SysAdm: zsz2.starachowice.pl +