Krotkie podsumowanie glosowania

Jan Rekorajski baggins w hunter.mimuw.edu.pl
Śro, 10 Lut 1999, 10:29:04 CET

[wtorek, 09 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> Pytanie 4,5 zostalo tez znaczna wiekszoscia glosow przeglosowane. Dla
> uspokojenia obecnych uzytkownikow RH chcialbym zapewnic, ze nie oznacz to
> bezmyslengo wykonania chmod 750 /etc/* /usr/* /var/* lecz tylko na tych
> katalogach/plikach ktore nie sa do szczescia potrzebne uzytkownikowi i w
> najmniejszym szczegole nie zakloca komfortowej pracy w jego przestrzeni.
> Ktos powiedzial NIE -- bo jak dasz 750 na /etc/pam.d to czesc programow
> przestanie chodzic a jak dasz 750 na /etc/tcp.d to ... -> odpowiadam aby
> sie nie obawial i sprobowal PLD zainstalowac,
[ciach]

To ja napisalem. I nie pisalem tego bo "tak mi sie wydaje".
Wojtek, ja sie polapalem ze nie dziala po zainstalowaniu PLD i juz
wczesniej zwracalem na to uwage Tomkowi.
Jak chcesz sluze ~100MB logow oglupialego portmapa... (etc/tcpd - 7x0)
Albo opisem jak sie zachowuje xlock gdy /etc/pam.d jest 7x0.

Poza tymi przypadkami to 0 dla userow jest dobrym pomyslem - co mi
beda ogladac konfigi - to nie jest ich interes.

Janek