Krotkie podsumowanie glosowania

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 10 Lut 1999, 10:51:04 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Jan Rekorajski wrote:

> To ja napisalem. I nie pisalem tego bo "tak mi sie wydaje".
> Wojtek, ja sie polapalem ze nie dziala po zainstalowaniu PLD i juz
> wczesniej zwracalem na to uwage Tomkowi.

Szkoda ze na liste to nie poszlo albo chcociaz CC do mnie ...

> Jak chcesz sluze ~100MB logow oglupialego portmapa... (etc/tcpd - 7x0)
> Albo opisem jak sie zachowuje xlock gdy /etc/pam.d jest 7x0.

W tej chwili na PLD nie ma i nie bylo ograniczania dostepu do
hosts.{allow,deny} ... natomiast jezeli chodzi o xlocka to nie
sprawdzalem, jezeli jest tak jak mowisz to znaczy ze jest to bug i
bedziemy go poprawiac ...

na razie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148