glibc-2.1

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 10 Lut 1999, 11:12:18 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> sendmail, inn, apache i xemacs na razie działają, mimo że używają libdb.
> Zgaduję, że po rekompilacji mogą przestać czytać jakieś swoje pliki.

Nie nic takiego sie nie stanie po prostu zlinkuja sie z libdb.so.3 ...

> hda: timeout waiting for DMA
> hda: irq timeout: status=0x58 { DriveReady SeekComplete DataRequest }
> hda: DMA disabled
> ide0: reset: success
> <<<<
> Mam się bać?

Nie uzywam IDE ... nie wiem, raczej nie wyglada to groznie -- chyba ;)

> Żadne Xowe programy nie działają, nie znajdując symbolu _xstat m.in.
> w /usr/X11R6/lib/libX11.so.6. Xy mam jeszcze w wersji XFree86-3.2-9,
> zlinkowane z libc5, z RH4.2. Czyżby czekało mnie w końcu ściągnięcie

Uuuu ... Jak masz zrodla moze sprobuj przekompilowac chyba ze przez modem
X'y zaciagniesz ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin