glibc-2.1

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Śro, 10 Lut 1999, 14:31:56 CET

Wed, 10 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk napisał:

> Nie nic takiego sie nie stanie po prostu zlinkuja sie z libdb.so.3 ...

Tak, ale jakieś istniejące pliki (history? userdb? aliases.db? nie wiem,
do czego dokładnie one używają libdb) mogą stać się nieczytelne.

BTW, co to jest /var/db? Zgaduję, że szybsza forma /etc/*, ale nie
znalazłem żadnego opisu. Po wygenerowaniu /var/db/* nowe zmiany
w /etc/passwd dalej są widoczne, więc albo glibc sprawdza daty, albo
w ogóle nie czyta /var/db/*.

> Nie uzywam IDE ... nie wiem, raczej nie wyglada to groznie -- chyba ;)

Teraz zdarzyło się drugi raz. Też był dosyć obciążony. W sumie może to
być efekt jądra 2.2, tylko po prostu do tej pory nie zauważyłem albo się
akurat nie zdarzało...

> Uuuu ... Jak masz zrodla moze sprobuj przekompilowac chyba ze przez modem
> X'y zaciagniesz ...

Mam źródła tamtych. Spróbuję przekompilować, ale gdyby nie wyszło
albo gdybym uznał, że chcę jednak nowe (czy zlinkowane z glibcem będą
szybsze?), to może się na nie szarpnę (jakieś 15 zł rachunku powinno
wyjść, czyli 10% mojej typowej miesięcznej średniej - da się przeżyć).

Rozumiem, że XFree86-3.3.3.1 na PLD-devel są "dobre"? Źródła zajmują
ze 40 MB. Ile zajmują binaria? Ile miejsca na dysku jest potrzebne do
kompilacji? Coś słyszałem gdzieś o kłopotach z S3Virge, ale mam nadzieję,
że jeśli wtedy mi działało, to w nowej wersji nie może być gorzej?

I jeszcze jedno: jakie są zalecane (bezpieczne) opcje optymalizacji dla
egcs-1.1 i Pentium?

Konsolowe dosemu też przestało działać - nie wiedzieć czemu jest
zlinkowane z libX11.so.6 :-(

--
 __("<    Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://kki.net.pl/qrczak/