Krotkie podsumowanie glosowania

Jan Rekorajski baggins w hunter.mimuw.edu.pl
Śro, 10 Lut 1999, 11:50:01 CET

[środa, 10 luty 1999], Wojciech Slusarczyk napisał(a):

> Szkoda ze na liste to nie poszlo albo chcociaz CC do mnie ...

O ile pamietam to bylo na p.c.o.l (ale pamiec moge miec slaba)

> W tej chwili na PLD nie ma i nie bylo ograniczania dostepu do
> hosts.{allow,deny} ... natomiast jezeli chodzi o xlocka to nie
> sprawdzalem, jezeli jest tak jak mowisz to znaczy ze jest to bug i
> bedziemy go poprawiac ...

Problem polega na tym ze albo:
a) suid na xlock - dowolne uprawnienia, dowolny config PAM
			(albo pam_unix_auth albo pam_pwdb)
b) no-suid na xlock - 754 na katalog i konieczne zastosowanie pam_pwdb

przykre :(

Janek