glibc-2.1

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Śro, 10 Lut 1999, 16:04:04 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Tak, ale jakieś istniejące pliki (history? userdb? aliases.db? nie wiem,
> do czego dokładnie one używają libdb) mogą stać się nieczytelne.

Tak owszem, moga byc schody dlatego trzeba bedzie przebudowac te bazy ..
Zreszta sendmail z PLD defaultowo podczas kazdego startu generuje
wszystkie *.db od nowa ...

> BTW, co to jest /var/db? Zgaduję, że szybsza forma /etc/*, ale nie
> znalazłem żadnego opisu. Po wygenerowaniu /var/db/* nowe zmiany
> w /etc/passwd dalej są widoczne, więc albo glibc sprawdza daty, albo
> w ogóle nie czyta /var/db/*.

Ja tez .. ;) Tak to jest 'szybsza forma -- binarna' /etc/* na wzor OSF/1
(Digital Unixa) i chyba innych .. posc streacem dowolny servis i zobacz
ze prawie kazdy linkowany -lnsl w pierwszej kolejnosci poszukuje tam
wskazowek typy rpc.db czy shadow.db ... Mozesz w ramach
experymentu sprobowac pozbyc sie plikow np. shadow, passwd czy group z
/etc/* i zobaczyc jak bezie dzialal system .. ;)
Jak sie nie spodoba to zmien /etc/nsswitch.conf

> Rozumiem, że XFree86-3.3.3.1 na PLD-devel są "dobre"? Źródła zajmują
> ze 40 MB. Ile zajmują binaria? Ile miejsca na dysku jest potrzebne do
> kompilacji? Coś słyszałem gdzieś o kłopotach z S3Virge, ale mam nadzieję,
> że jeśli wtedy mi działało, to w nowej wersji nie może być gorzej?

Nie na razie nie ruszaj ! Tam jest trafiony xdm -- tzn musze konfig
poprawic do niego i jednego linka dorobic w /usr/X11R6/lib/X11 ...
A tak poza tym to dzialaja jak 'burza' ...

> I jeszcze jedno: jakie są zalecane (bezpieczne) opcje optymalizacji dla
> egcs-1.1 i Pentium?

Takie jakie sa dla PLD '-O6 -mpentium -fomit-frame-pointer' przy czym dla
PLD jest egcs zaplombowany patchem pgcc ... czyli egcs-1.1.1+pgcc-1.1.1
a nie egcs-1.1 ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin