Po przerwie ..

Czw, 11 Lut 1999, 17:24:52 CET

Jestem już po przeprowadzce do nowych pomieszczeń i wracam niejako do
czynnej roboty :>

Kilka rzeczy. W miedzyczasi wykonałem sobie trzy maszynki z kernelem 2.2.
Jedna od początku instalacja deve, druga RH 5.2 i przejście na rawhide iu
trzecia RH 5.2 z przejściem na PLD devel.
Najwięcej potknić miałem w odtatnim przypadku, a w zasadzie kwestie
związane z nie odwoływaniem się w trakcie autentykacji do baz tekstowych
/etc/{group,passwd,shadow} to największy (i jak na razie nadal nie
rozwiązany) szczegół takiego przejścia.

Porobiłem dość dużo notatek, które będę musiał jeszcze trochę
uporządkować, a którte IMHO mogą być w tej chwili podstawą do dalszej
praxcy. Praktycznie nie znalazłem pakietu do którego nie miałbym jakiś
zastrzeń/przemyśleń co do jego obecnej budowy czy też dalsszych pomysłów
zmiany jego postaci. Po wstępnym uporządkowaniu tej klepaniny do w miarę
czyteklnej postaci postaram się to wysłać na listę.

Jedna obserwacja, że przejście na kernel 2.2 i glibc 2.1 jest już
nieuchronna i w zasadzie rozwiązanie szczegułów dotyczących sprawnego
przejcia RH 5.x -> PLD (na glibc 2.1.0 i kernelu 2.2.x) oznaczać będzie
porzucenie obecnej linii stable definitywnie co mam nadzieję, że stanie
się na dniach.