Po przerwie ..

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 11 Lut 1999, 17:35:55 CET

On Thu, 11 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> trzecia RH 5.2 z przejściem na PLD devel.
> Najwięcej potknić miałem w odtatnim przypadku, a w zasadzie kwestie
> związane z nie odwoływaniem się w trakcie autentykacji do baz tekstowych
> /etc/{group,passwd,shadow} to największy (i jak na razie nadal nie
> rozwiązany) szczegół takiego przejścia.

Nie nie, Tomek ... ja mowilem ze zaglada najpierw (zgodnie z
/etc/nsswitch.conf) do /var/db ale jak tam nic nie znajdzie szuka w /etc/*
i trwa to ulamki sekund .. problem raczej jest taki ze Twoj rpm szuka
libnss*.so.1 ... (posc stracem) ... A na liscie bylo opisane jakie manewry
trzeba zaczynic aby ruszyl jako 'pure glibc-2.1' ...

Na rawhide moze ruszyc bo tam maja protezke libnss*.so.1
(glibc-compat-2.1) takie 'backward compability' co by ruszaly programy
linkowane wczesniej z tymi bibliotekami ale za to ni jak potem nie idzie
dojsc jak zaczna SIGSEGV leciec gdzie lezy blad a zmiany sa spore --
trenowalismy cos podobnego w lipcu zeszlego roku z dodatkowymi satrymi
bibliotekami ...

na gazie,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148