glibc-2.1

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 11 Lut 1999, 17:26:50 CET

On Thu, 11 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Mam egcs-1.1.1-2 z PLD-stable (tamto egcs-1.1 było z pamięci), ustawiłem
	   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ;) Sorry no bonus ...

> [qrczak ~]$ cat /proc/cpuinfo
> processor       : 0
> vendor_id       : GenuineIntel
> cpu family      : 5
> model           : 2
> model name      : Pentium 75 - 200
> stepping        : 12
> cpu MHz         : 132.633651
> fdiv_bug        : no
> hlt_bug         : no
> sep_bug         : no

Nikt nie ma watpliwosci ze masz Pentiaka -- ale raczej skorzystaj z
z basha wstrojonego dla devela ... Mozesz go linkowac dynamicznie i
sprawdzic sobie w /tmp jak dziala najpierw ..

> To jak, dopiero w egcs z PLD-devel takie ustawienia są bezpieczne?

Nie chodzi u flagi a plombe dla naszego basha ... ta wersja egcsa ze
stable nie ma wsparcia dla -O6 tzn. wszystko powyzej -O3 traktuje tak
samo ale dopiero niedawno ktos mi oczy otworzyl ... ;)

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin