glibc-2.1

Jacek Osiecki joshua2 w ciapek.uci.agh.edu.pl
Czw, 11 Lut 1999, 12:19:27 CET

On Wed, 10 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Rozumiem, że XFree86-3.3.3.1 na PLD-devel są "dobre"? Źródła zajmują
> ze 40 MB.

Raczej dobre - tzn. u mnie, na RH5.2 skompilowaly sie dosyc szybko.

> Ile zajmują binaria? Ile miejsca na dysku jest potrzebne do kompilacji?

Oj... tego dokladnie nie pamietam, ale to bylo chyba cos ok. 250MB. Ale moge
sie mylic...

> Coś słyszałem gdzieś o kłopotach z S3Virge, ale mam nadzieję,

Mi dziala nawet lepiej niz 3.3.2 - tzn. nawet xserver XF86_SVGA nie krzaczy
konsoli tekstowej po wyjsciu z X-ow.

> I jeszcze jedno: jakie są zalecane (bezpieczne) opcje optymalizacji dla
> egcs-1.1 i Pentium?

Ja kompilowalem z:

-mpentium -march=pentium -fstrength-reduce -funroll-loops -malign-loops=2
-malign-jumps=2 -O6

Kompilowalo sie jakies 1,5 godziny na P250MMX z 64MB ramu. Dziala jak dotad
bez zarzutow - a nawet lepiej, bo nie pojawiaja sie kropki gdzieniegdzie po
przesunieciu okna. Ogolnie, wrazenia jak najlepsze.

Acha - w PLD-devel XFree86-fonts to osobny src.rpm. Dlugo nie wiedzialem,
dlaczego mi nie chca sie te nowe X-y uruchamiac :)

> Konsolowe dosemu też przestało działać - nie wiedzieć czemu jest
> zlinkowane z libX11.so.6 :-(

Lo Jezusicku :)
A ktore dosemu? Mi wersja 0.99.6 dziala dobrze (choc bez dzwieku :( )... a
to czy  jest zlinkowane z libX11 to nie sprawdze, bo jedyny wolny sprzet na
ktorym mozna odpalic linuxa jest zajety przez kogos innego :(

Pozdrawiam,
--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|
|mailto:joshua w student.uci.agh.edu.pl http://linux.uci.agh.edu.pl/~joshua2/ |