%ghost czy nie %ghost

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 11 Lut 1999, 17:53:43 CET

On Thu, 11 Feb 1999, [iso-8859-2] Michał Kuratczyk wrote:

> W kilku specach znalazłem coś takiego:
> %config(noreplace) %verify(not md5 mtime size) /etc/ftpd/*.conf

Tak .. %ghost to jak mnie pamiec nie zawodzi to jest to co wyzej + link
ale nie zawsze dziala na nowych 'rpmach' tzn nie zawsze wrzuca
%ghosta/linka do systemy po rpm -Uvh ... dlaczego -- nie pytaj,
produkowalem sie juz jakis czas temu na liscie na ten temat ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin