Po przerwie ..

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Czw, 11 Lut 1999, 18:38:44 CET

On Thu, 11 Feb 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Jest tam kupę rzeczy których nie mamy, a które powstały w wyniku
> przystosowywania do 2.2 (trzeba bedzie to przejrzeć szczegółowo). Kolejna

I Vice versa .... ;) Ale przegladam raczej dokladnie 'konkurencje' przed
kazdym kompilowaniem ...

> wrzucić je do pakietu z libami (a nie tak jak w RH pakietach po kopii do
> każdego pakietu z X serwerem).

Uff... no ja wlasnie zaladowalem 20 patchy i poprawialem troche speca i
kompiluje ... Przyjze sie jeszcze blizej ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin