Po przerwie ..

Czw, 11 Lut 1999, 18:25:48 CET

On Thu, 11 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:
[..]
> Na rawhide moze ruszyc bo tam maja protezke libnss*.so.1
> (glibc-compat-2.1) takie 'backward compability' co by ruszaly programy
> linkowane wczesniej z tymi bibliotekami ale za to ni jak potem nie idzie
> dojsc jak zaczna SIGSEGV leciec gdzie lezy blad a zmiany sa spore --
> trenowalismy cos podobnego w lipcu zeszlego roku z dodatkowymi satrymi
> bibliotekami ...

Jest tam kupę rzeczy których nie mamy, a które powstały w wyniku
przystosowywania do 2.2 (trzeba bedzie to przejrzeć szczegółowo). Kolejna
sprawa z rzeczy pilnych. Jeszcze nie przegladałem (ale przypomniałem
sobie, że nie zostało to zweryfikowane) ale może się okazać, że
mamy dziurawe Xaw3d (w RH i rh jest 1.3 + sec poprawki, a u nas jest 1.5
ale sam jakoś zapomniałem sprawdzić czy nie są one także aktualne na
1.5). Kolejna sprawa apropo stuffu XFree. W konfigu można włączyć
dynamiczne linkowanie z libz i każdy X serwer będzie mniejszy o ponad
100KB (he .. chyba nawet w Debianie tego nie wykorzystują ;) .. i napewno
chodzi to poprawnie. Jeszcze jedna poprawka do X stuffu (tak mi się
wydaje) .. chyba mozna zrezygnować z osobnego podpakietu na moduły i
wrzucić je do pakietu z libami (a nie tak jak w RH pakietach po kopii do
każdego pakietu z X serwerem).