pam-0.66-3d.src.rpm

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Sob, 13 Lut 1999, 10:55:09 CET

On Fri, 12 Feb 1999, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> %build
> touch .freezemake
> ln -s libpam/include include
> make OPTIMIZE="$RPM_OPT_FLAGS"
>
> Dalej nsgmls bardzo się pluje, ale mam chyba jakąś lewą wersję z połataną
> konfiguracją. Dalej TeXowy babel się pluje, że nie zna języka angielskiego,
> ale jakoś leci. Ech... Na szczęście mogę się zalogować po zainstalowaniu.

Jak tylko wygrzebie sie z tych ... X'ow poprawie to.

> Ja też stanowczo protestuję przeciwko domyślnemu faszystowskiemu
> /etc/security/limits.conf! Całe szczęście, że ktoś w to wpadł przede mną,
> bo nie wiedziałbym, gdzie to poprawić... IMHO założenie powinno być takie,
> że jeśli ktoś nie wie, gdzie się ustawia te limity, to niech jego juzer
> ich nie ma. Administrator uczelnianego serwera wie, więc on sobie zmieni
> (niech sobie domyślnie będą zakomentowane).

No tez tak zupelnie bez limitow to nie za bardzo ... Moze jakis list do
roota po instalacji czy ~/.todo na konsole po zalogowaniu ?

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin