pam-0.66-3d.src.rpm

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Sob, 13 Lut 1999, 12:36:25 CET

On sob, lut 13, 1999 at 10:55:09 +0100, Wojciech Slusarczyk wrote:

> No tez tak zupelnie bez limitow to nie za bardzo ... Moze jakis list do
> roota po instalacji czy ~/.todo na konsole po zalogowaniu ?

ja zdecydowanie jestem za stalinowskim rozwiazaniem.

teraz dzieci w 14lo.wroc.pl (przepraszam wszystkich licealistow ;-)
zaczely sie u mnie bawic rozpieprzaniem systemu wlasnie poprzez
naruszanie dobrego serca roota co do lagodnych limitow.

zaproponowany przez wojtka pomysl wydaje mi sie dobry.

--
http://pl.qmail.org/~ser/              icq#27579212
weź kredki i namaluj jej słońce (albo zapal lampkę)