Plomba na sosne

Nie, 14 Lut 1999, 19:29:34 CET

On Sun, 14 Feb 1999, Wojciech Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Wlasnie zesmy z Andrzejem polatali pine4.10 (chyba jakas dziura
> jeszcze w nim jest bo cos mi sie o uszy obilo ?) :
>
> #ifdef _USE_PLD
>  if (getuid () == 0 || geteuid () == 0) { printf ("This toy isn't for root\n"); exit (1); }
>  nice (10);
> #endif
>
> I wsumie dobrze by bylo aby pozostale programy pocztowe oraz lynx i
> klienci irc zostali w podobna latke wyposazeni...

Podobne rzeczy (tak jak rozwawialiśmy) trzebaby wrzucić do klientów irc i
icq. I jeszcze jedno .. że może ten opis dlaczego nie powinno się
uzywać klientów pocztowych, irc i icq dobrze żeby był jednak nieco
dłuższy (nawet na kilka czy kilkanaście linijek). W programach ze
wspomaganiem NLS trzeba by także zadbać o odpowiednie poprawki do potów.